دانلود نرم افزار Driver Genius Pro v10.0.0.820 Final



شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید به راحتی درایورهای سیستم خود را آپدیت کنید. این برنامه قادر است تا با برسی دقیق درایور مورد نظر اقدام به آپدیت آن نمایید. همچنین این نرم افزار از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیار برای آپدیت درایورهای سیستم استفاده می کند و با سرعت بسیار بالا در محیط اینترنت به جستجوی جدید ترین آپدیت درایور شما می پردازد. علاوه بر این اگر درایوری را گم کرده اید این نرم افزار میتواند سریعآ مدل آن را پیدا کند و با اتصال به دیتابیس آنلاین خود که در آن بیش از 30000 درایور از انواع سخت افزارهای Motherboards, Video Cards, Sound Cards, Network Cards,Modems, Monitors, Mice, Keyboards, Digital Cameras, Video Capture Cards قرار گرفته، اقدام به دانلود درایور مورد نظر نمایید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان تهیه نسخه پشتیبان از درایورها اشاره کرد که با استفاده از این قابلیت میتوانید قبل از عوض کردن ویندوز یک نسخه پشتیبان از درایورهای سیستم تهیه کنید و پس از نصب ویندوز جدید اقدام به نصب درایورها نمایید.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...





برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- آپدیت سریع و آسان درایورهای سیستم.
- امکان تهیه نسخه پشتبان از درایورهای نصب شده.
- نصب و اجرای سریع نسخه پشتیبان تهیه شده.
- امکان جستجوی درایورهای گم شده در دیتابیس آنلاین خود.
- بهینه سازی و افزایش سرعت درایور ها سیستم.
- قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

 روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Serial:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Serial از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل متنی درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده نام و سریال و ایمیل را در کادر های خواسته شده در برنامه وارد کنید.
(ممکن است درون فایل متنی تنها سریال وجود داشته باشد در اینصورت برای نام از www.narmafzarfree1.mihanblog.com و برای ایمیل از mahdinasery3@gmail.com استفاده کنید).






لینک  مستقیم دانلود نرم افزار


لینک دانلود فایل سریال از سایت پیکو فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد