دانلود نرم افزار Winrar v4.11 Final

دانلود نرم افزار Winrar v4.11 Final
همانطور که می دانید سایتهای مختلف برای اینکه بتوانند فایلهای حجیم را برای دانلود بازدید کنندگان خود قرار دهند می بایست آنها را فشرده کنند. برای فشرده سازی فایلها و اجرای آنها شما نیازمند به داشتن نرم افزاری هستید که اینکار را انجام دهد. امروز در سایت میهن دانلود جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار فشرده ساز جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار WinRAR یکی از معروف ترین و پر کاربرد ترین نرم افزارهای فشرده سازی می باشد که قادرست فایل هایی با حجم 8,589 بیلیون گیگابایت را فشرده کند. بیشترین کاربرد این نرم افزار در ساخت و اجرای فایلهایی با فرمت RAR می باشد. این نرم افزار علاوه بر اجرای فایلهای RAR و ZIP می تواند فایلهای فشرده با فرمت های CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, Z را نیز اجرا و ویرایش کند. امکان قرار دادن پسورد بر روی فایل های فشرده و نیز قابلیت تعمیر آنها از جمله ویژگی های بسیار خوب این برنامه به شمار میرود.
جهت دانلود نرم افزار و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- قابلیت فشرده سازی و سریع و مطمئن فایل ها.
- امکان ساخت و اجرای فرمتهای معروف کمپرس RAR و ZIP.
- امکان قرار دادن پسورد در هنگام فشرده سازی فایلها.
- قابلیت استخراج سریع فایل ها از حالت فشرده.
- قابلیت بازیابی و تعمیر فایلهای کمپرس شده.
- پشتیبانی از چندین زبان مختلف از جمله زبان فارسی.
- امکان نصب اسکین برای تغییر ظاهر نرم افزار.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

قابلیت های اضافه شده در نسخه جدید نرم افزار:
- افزایش سرعت فشرده سازی تا 30% نسبت به نسخه های قبلی.
- ارتقا نسخه UDF به UDF 2.50 جهت استخراج فایل های Blue-ray ISO.
- قابلیت نمایش رمز عبور در هنگام تایپ جهت استخراج فایل فشرده.
- بر طرف شدن مشکل استخراج فایل ها با نام های طولانی.
- بهبود عملکرد قسمت بازیابی نرم افزار.
- و ...

 روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Keygen:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Keygen از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. در پنجره اجرا شده در قسمت Name نامی را به دلخواه وارد کنید به عنوان مثال www.MihanDownload.com  پس از اینکار بر روی گزینه ی Generate کلیک نمایید سپس Yes را انتخاب کنید و در پنجره باز شده فایل رجیستر را Save نمایید.
 هر دو نسخه ی 32 بیتی x86 و 64 بیتی x64 نرم افزار را به صورت جداگانه برایتان قرار داده ایم که شما می توانید نسخه ی مرتبط با سیستم عامل خود را دانلود نمایید.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد