دانلود نرم افزار Adobe Premiere Pro CS5.5 v5.5 x64


دانلود نرم افزار Adobe Premiere Pro CS5.5 v5.5 x64
| دانلود رایگان نسخه جدید حرفه ای ترین و قدرتمند ترین نرم افزار ویرایش فیلم در جهان |
پس از معرفی جدید ترین نسخه پکیج نرم افزارهای شرکت ادوب که در چند هفته پیش با نام Adobe Creative Suite 5.5 Master Collection برای دانلود دوستان قرار گرفت در پست امروز وب سایت میهن دانلود یکی از پر طرفدار ترین نرم افزارهای این مجموعه را به صورت جداگانه برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Adobe Premiere قوی ترین و حرفه ای ترین نرم افزار ویرایش فیلم در سراسر جهان می باشد که دلیل شهرت جهانی آن استفاده از آن در بسیاری از فیلم های روز دنیا می باشد. غیر ممکن است که یک تدوین گر حرفه ای فیلم نام این نرم افزار را نشنیده باشد و یا با آن کار نکرده باشد چرا که این نرم افزار با امکانات فوق العاده خود تمام افرادی را که با ویرایش فیلم و تدوین آن سروکار دارند را وادار به استفاده از خود میکند. این نرم افزار با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه ویرایش فیلم به کاربر این امکان را می دهد تا قسمت های مختلف فیلم خود را ویرایش کند و مدیریت کاملی بر روی فایل های ویدیویی خود داشته باشد. در این برنامه ابزارهای بسیار پیشرفته ای در زمینه میکس، تدوین، مونتاژ، ادیت فیلم قرار گرفته که هریک خود به تنهایی قادر به انجام کارهای بسیار بزرگی می باشند. همچنین با استفاده از این نرم افزار میتوان اقدام به ساخت فیلم های سینمایی با کیفیت های بسیار عالی DVD, HD و Blu-rey نمود. دارا بودن افکت های خارق العاده و بسیار سنگین یکی دیگر از امکانات فوق العاده این نرم افزار می باشد. به دلیل کارایی بسیار بالا این نرم افزار و قدرت بسیا بالا آن در زمینه خلق فایل های ویدیویی تنها کاربران ویندوز های 64 بیتی قادر به استفاده از آن هستند چرا که سیستم های 32 بیتی توانایی پردازش این نرم افزار بسیار قدرتمند را ندارند. این برنامه نیز مانند اکثر محصولات شرکت ادوب قابلیت سازگاری و ارتباط با سایر نرم افزارهای این شرکت را دارد و شما قادرید تا در صورت نیاز به استفاده از نرم افزار Aftere ffects به راحتی از طریق همین نرم افزار با آن ارتباط برقرار کنید.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادمه مطلب مراجعه فرمایید ...
دانلود نرم افزار Adobe Premiere Pro CS5.5 v5.5 x64
برخی از ویژگی های این نرم افزار:
- قابلیت میکس، مونتاژ، تدوین و ادیت انواع فیلم.
- دارا بودن ابزارهای بسیار پیشرفته ویرایش فیلم.
- بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز جهان در زمینه ویرایش فیلم.
- داشتن سرعت بسیار بالا در هنگام کار در محیط برنامه.
- پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی.
- قابلیت ساخت فیلم های با کیفیت بسیا بالا.
- قابلیت برقراری ارتباط با سایر محصولات شرکت ادوب.
- پشتیبانی کامل از فرمت های جدید دوربین های دیجیتالی.
- قابلیت رایت فایل های ویدیویی بر روی انواع دیسک.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- و ...

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Keygen:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Keygen از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. بعد از اجرای فایل Keygen اقدام به اجرای نرم افزار نمایید. سپس مجددآ به سراغ Keygen رفته و در صفحه ی باز شده در صورتی که کادری از لیست نرم افزارها وجود دارد، نرم افزار مورد نظر را انتخاب کنید. در کادر نام www.mihandownload.com را وارد کنید و در کادر ایمیل mihan@download.com را وارد کنید و سپس بر روی گزینه Generate کلیک کنید. Name و Serial و Email بدست آمده را در محل های خواسته شده درون نرم افزار وارد کنید تا نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شود.
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها یک کادر نام و یا ایمیل داشته باشند که در اینصورت کافیست که همان یک کادر را پر کنید).
(برخی از Keygen ها ممکن است کادر مربوط به وارد کردن نام در آنها خاموش باشد و نامی به صورت پیش فرض در آنها قرار گرفته باشد در اینصورت کافیست که فقط بر روی Generat کلیک کنید و از نام پیش فرض و سریال بدست آمده استفاده نمایید).
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها با نامی که نرم افزار به شما می دهد کار کنند در اینصورت در کادر وارد کردن نام و سریال نرم افزار، نامی را که در برنامه وجود دارد در کادر نام Keygen وارد کنید).




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد