نرم افزار فیلمبرداری و عکسبردار از محیط ویندوز i Screen Recorder

i_Screen_Recorder_v8.0.0.2095_[www.MihanDownload.com].jpgگاهی اوقات نیاز است برای یک آموزش ساده از محیط کامپیوتر خود فیلمبرداری کنیم که البته برای اینکار نیازی نیست تا از نرم افزار های پیچیده و حرفه ای ساخت فیلم های آموزشی استفاده کرد بلکه با یک نرم افزار ساده می توان یک فیلم آموزشی با کیفیت ساخت. به طور مثال: یکی از دوستان شما نمی تواند نرم افزاری را نصب کند و شما طریقه ی نصب آن را می دانید در نتیجه برای کمک به او به برنامه ای ساده نیاز دارید که در هنگام نصب نرم افزار مورد نظر از تمامی مراحل نصب آن فیلمبرداری کند و در آخر فایل تصویری فیلمبرداری شده را با کیفیتی مناسب ذخیره کند تا شما بتوانید با دادن فایل تصویری به دوست خود طریقه ی نصب نرم افزار را به او آموزش دهید. از همین رو امروز  نرم افزاری را در همین زمینه برایتان آماده کرده ایم.
نرم افزار i Screen Recorder به شما در ساختن فیلم های آموزشی کمک بسیار زیادی می کند. این نرم افزار قادر است تا از تمامی پنجره ها و به طور کلی از تمام محیط های کامپیوتر فیلمبرداری کند و در پایان فیلم ظبط شده را در یک فایل ویدیویی با کیفیت ذخیره نماید. شما به دو طریق می توانید با این نرم افزار از محیط مورد نظر خود فیلمبرداری کنید اول فیلمبرداری به صورت Full Screen یا همان تمام صفحه و دوم فیلمبرداری به صورت Normal Region که در این نوع فیلمبرداری شما کادری را مشخص می کنید و سپس نرم افزار فقط در همان کادر اقدام به گرفتن فیلم می نماید که البته استفاده از این نوع فیلمبرداری مختص ساخت فیلم آموزشی در محیط یک نرم افزار می باشد. البته فیلمبرداری از محیط کامپیوتر تنها یکی از قابلیتهای آن می باشد زیرا این نرم افزار با شناسایی Devises هایی نظیر: TV Capture, DV Capture, USB webcams که به سیستم متصل هستند می تواند تصاویر دریافتی از آنها را هم با بهترین کیفیت ظبط و ذخیره کند. همچنین پس از گرفتن فیلم از محیط مورد نظر شما قادرید با استفاده از این نرم افزار فیلم ظبط شده را قبل از ذخیره سازی مشاهده و یا قسمتهایی را که نیاز است، توسط ابزارهایی که در خود برنامه قرار دارد ویرایش کنید. علاوه بر این شما می توانید تنظیمات دیگر نرم افزار را هم مانند: پنهان کردن نشانگر موس ، ظبط صدای در حال پخش از کامپیوتر در هنگام فیلمبرداری ، ظبط صدای در حال پخش از میکروفن کامپیوتر در هنگام فیلمبرداری ، نوشتن متن دلخواه و قرار گرفتن آن در هنگام فیلمبرداری در گوشه ای از تصویر و ... را تغییر دهید تا به شرایط مطلوب خود در هنگام فیلمبرداری دست یابید. همچنین می توانید در هنگام فیلمبرداری از محیط رایانه از افکتهای موجود در نرم افزار استفاده کنید تا فیلمی که می سازید قابل فهم تر و زیباتر شود. از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می توان به امکان گرفتن عکس از محیطهای مورد نظر و همچنین امکان تغییر تنظیمات مربوط به فایل ویدویی و صوتی اشاره کرد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...


برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- فیلمبرداری آسان و با کیفیت از قسمت های مختلف کامپیوتر.
- امکان ظبط فیلم با کیفیت از کارت تی وی و کپچر و یا وب کم.- قابلیت ساخت فیلم های آموزشی با کیفیت.- امکان فیلمبرداری به چندین شکل مختلف.- ذخیره سازی فیلم ظبط شده در فرمتهای مختلف ویدیویی.- داشتن کیفیت مناسب فایل تصویری ظبط شده و حجم کم.- امکان ایجاد افکت در هنگام فیلمبرداری جهت درک بهتر فیلم.- امکان ظبط صدای در حال پخش از رایانه هنگام فیلمبرداری.
- امکان ویرایش فیلم ظبط قبل ذخیره سازی توسط ابزارهای موجود در نرم افزار.
- امکان ظبط صدای در حال پخش از میکروفن کامپیوتر در هنگام فیلمبرداری.
- داشتن Hot Key جهت دسترسی سریعتر به قسمت های مختلف نرم افزار.- امکان توقف موقت در هنگام فیلمبرداری و شروع مجدد.- قابلیت تغییر در تنظیمات فرمت فایل ویدیویی.
- قابلیت تغییر در تنظیمات فرمت فایل صوتی.
- امکان اضافه کردن و نمایش متن دلخواه در هنگام فیلمبرداری.
- امکان برگرداندن تنظیمات نرم افزار به حالت اولیه خود.
- قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت.
- داشتن محیط زیبا و کاربرپسند.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- کاربرد آسان.
- و ...




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد