چسباندن فایل های ویدئویی به یکدیگر توسط Super Video Joiner 5.7.5


چسباندن فایل های ویدئویی به یکدیگر توسط Super Video Joiner 5.7.5ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که فیلم طولانی داشته، و می خواهید قسمت های اصلی آن را به صورت گلچین شده داشته باشید. شاید خواسته باشید فیلم دوستان و آشنایان خود در یک جشن را یکجا داشته باشید. در این مواقع شما به نرم افزار های چسباندن فایل های ویدئویی نیاز دارید. نرم افزار های متعددی توسط شرکت های مختلف تولید شده اند که می توانند پاسخگوی نیاز کاربران در ویرایش فیلم باشند. بسیاری از نرم افزارها هستند که با ابزارها و امکانات فراوان خود، بساری از نیازهای کاربر را در زمینه ویرایش فایل های ویدئویی رفع می کنند. در واقع شما می توانید با استفاده از این برنامه های ویرایش فیلم، تغییرات دلخواه را روی فیلم های خود پیاده سازی کنید. نرم افزارهایی نیز هستند که می توانند به رفع نیازهای کوچک کاربران بپردازند. در این قسمت نرم افزاری را به شما عزیزان معرفی می کنیم که کار اصلی آن اتصال فایل های ویدئویی به یکدیگر است.
نرم افزار Super Video Joiner یکی از نرم افزار هایی است که می تواند فیلم های شما را به یکدیگر متصل کند. در واقع به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا دو فایل ویدئویی را به یکدیگر متصل کنید. قابلیت این نرم افزار تنها در این مورد خلاصه نمی شود و کاربر قادر است تا فایل های تصویری خود را به فرمت های دیگر تبدیل کند. این نرم افزار دارای ابزارهایی مختص این کار نیز می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید فایل های تصویری با فرمت AVI, DivX, MPEG-1, MPEG-2 را به یکدیگر متصل نمائید. همچنین می توانید تعداد نامحدودی از فایل های ویدیویی را به لیست اضافه کنید. همچنین در صورت نیاز می توانید سفارش خود را مجددا تنظیم کنید. از دیگر امکاناتی که این نرم افزار مفید در اختیار شما قرار می دهد، امکان تنظیم نرخ فریم و اندازه فایل های ویدئویی است که به شما اجازه می دهد تا طبق نیاز و سلیقه خود آن ها را تغییر دهید. فرمت های ویدئویی VOB, DAT, WMV و ASF نیز در این نرم افزار پشتیبانی می شوند. در این نسخه شاهد تغییراتی همچون بروزرسانی ها و رفع اشکالات موجود در نسخه های قبلی برنامه هستیم. این نرم افزار محصولی از شرکت Witcobber Software بوده و در نسخه های مختلف ویندوز قابل اجرا می باشد.
اگر به نرم افزار برش فیلم های ویدئویی نیاز دارید، میتوانید از نرم افزار Boilsoft Video Splitter که در پست های قبل معرفی شده است استفاده نمائید. با کلیک روی نام این نرم افزار به صفحه معرفی و دانلود آن راهنمایی خواهید شد.
جهت خواندن متن کامل توضیحات این نرم افزار به ادامه مطلب بروید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Super Video Joiner 5.7.5:
- چسباندن فایل های ویدئویی به یکدیگر
- امکان اتصال فایل های ویدئویی با فرمت های AVI, DivX, MPEG-1, MPEG-2
- قابلیت تغییر فرمت فایل های تصویری
- امکان اتصال دو فایل ویدئویی به یکدیگر
- پشتیبانی از فرمت های تصویری VOB, DAT, WMV و ASF
- حجم کم و استفاده آسان از نرم افزار
- بروزرسانی و رفع اشکالات برنامه در نسخه جدید
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
- و ...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد