دانلود YouTubeGet 5.9.8 نرم افزار دانلود ویدئو از سایت یوتیوب

دانلود YouTubeGet 5.9.8 نرم افزار دانلود ویدئو از سایت یوتیوب
یوتیوب یکی از معروف ‌ترین سایت های به ‌اشتراک ‌گذاری ویدئو می‌باشد. یوتیوب اجازهٔ دانلود ویدیوها را نمی‌دهد اما وبسایت ها و نرم افزار هایی وجود دارند که به وسیله آن ها می توان از این سایت پرمخاطب ویدئو ها را دریافت کرد.در پست امروز ،نرم افزاری قدرتمند برای دانلود ویدئو از سایت یوتیوب را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. YouTubeGet نام نرم افزاری قدرتمند برای دانلود ویدئو از سایت یوتیوب می باشد.این نرم افزار علاوه بر دانلود ویدئو،قابلیت تبدیل فرمت ویدئوها به فرمت های AVI, 3GP, MP4, MOV, WMV و قابلیت رایت فیلم و ویدئو ها بر روی CD/DVD را داراست.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
امکان دانلود ویدئو از سایت یوتیوب
قابلیت تبدیل فرمت ویدئوها به فرمت های AVI, 3GP, MP4, MOV, WMV
قابلیت رایت فیلم و ویدئو ها بر روی CD/DVD
و...

راهنمای نصب و رجیستر کامل نرم افزار:
1- اتصال خود را حتما از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
2- در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید.
3- پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار محتویات پوشه Keygen را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و فایل Keygen.exe را اجرا و سپس عملیات رجیستر را انجام دهید.
4- اگر فایل Keygen به درستی بر روی سیستم شما اجرا نمی شود،به معنی این است که سیستم شما آخرین نسخه نرم افزار Microsoft .NET Framework را ندارد.
5- می توانید آخرین نسخه نرم افزار  Microsoft .NET Framework را از اینجا دریافت نمائید.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد