دانلود MAGIX Movie Edit Pro 18 MX Premium 11.0.5

| دانلود نسخه جدید نرم افزار قدرتمند ویرایش فیلم MAGIX Movie Edit Pro|
| دانلود با حجم 300 مگابایت از لینک مستقیم + لینک های کمکی|
| همراه با کرک برای فعال سازی کامل نرم افزار|
امروزه از نرم افزارهای زیادی جهت ساخت و مونتاژ فیلم استفاده می شود. می توان نرم افزارهای مورد استفاده در مونتاژ را به سه دسته ی مهم تقسیم کرد.اول،تبدیل کننده ها: این نرم افزارها جهت تبدیل فرمت فایل های تصویری به یکدیگر کاربرد دارند.دوم،نرم افزارهای ساخت افکت: این نرم افزارها کمک می کنند تا جلوه های ویژه ای به تصاویر افزود.سوم،نرم افزار های مونتاژ: با توجه به کاربرد شان انواع و اقسام فایل های تصویری را پشتیبانی می کنند. یک محیط شبیه سازی شده از اتاق های مونتاژ فیلم را می توانید در این نرم افزار ها ببینید.در پست امروز ،نرم افزاری بسیار قدرتمند از کمپانی معروف آلمانی MAGIX ، برای ویرایش و مونتاژ فایل های تصویری و ویدئو را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. MAGIX Movie Edit Pro 18 MX Premium نام نرم افزار معروف ویرایش و مونتاژ فایل های تصویری و فیلم است.نسخه MX Premium این کمپانی با امکاناتی خاص و بیشتر از نسخه Plus عرضه شده است.این نرم افزار همانند یک اتاق سینمائی مجازی تمامی امکانات و جلوه های ویژه سینمائی را داراست.
برای دانلود و مشاهده ی سایر امکانات این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
ویرایش قدرتمند فایل های تصویری و فیلم
دارای جلوه های ویژه ی سینمائی به همراه چندین نمونه پیش فرض
پشتیبانی کامل از stereo3D
پشتیبانی کامل از دوربین های فیلمبرداری AVCHD و HDV
قابلیت ارائه فیلم ها بر روی تلویزیون
دارای قالب های حرفه ای برای آنونس های سینمایی
3 برابر سرعت بالاتر نسبت به نسخه های قبلی
و بسیاری دیگر...

راهنمای نصب و رجیستر کامل نرم افزار:
1- نرم افزار را نصب و اجرا نمائید.
2- به قسمت about section برنامه رفته و online update را انتخاب کنید.
3- منتظر بمانید تا پایگاه داده نرم افزار آپدیت شود.
4- در قسمت Control Panel بر روی قسمت User Accounts کلیک کنید و قسمت مربوط به Change User Accounts Control Settings را باز نمائید در پنجره باز شده تیک را با پایین ترین قسمت یعنی Never Notify بکشید تا تمامی مراحل نصب نرم افزار به درستی انجام گیرد.
5- پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید.
6- اگر از سیستم عامل ویندوز سون استفاده می نمائید برای اجرا کردن فایل  Patch.exe از میان گزینه های کلیک راست، گزینه ی Run as administrator را انتخاب کرده و از این طریق فایل Patch.exe را اجرا نمائید.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد