دانلود Blaze Video Magic Pro v6.0.0.1 نرم افزار تبدیل فرمت فایل

 دانلود Blaze Video Magic Pro v6.0.0.1 نرم افزار تبدیل فرمت فایل های تصویری
یک نرم افزار Converter خوب باید دارای دو ویژگی اساسی باشد: اولآ کیفیت فایل تصویری مورد نظر پس از عملیات تبدیل فرمت نباید افت چندانی داشته باشد که این یکی از مهمترین ویژگی های یک نرم افزار تبدیل کننده به شمار میرود. دومآ: نرم افزار Converter مورد نظر باید از سرعت مناسبی برای انجام عملیات تبدیل فرمت استفاده کند. اگر نرم افزاری این دو مزیت را داشته باشد می توان آن را جز نرم افزار های Converter خوب به شمار آورد که البته نباید از سایر امکانات یک Converter چشم پوشی کرد. از همین رو در پست امروز  نرم افزاری رابرایتان آماده کرده ایم که علاوه بر این دو مزیت ذکر شده دارای امکانات دیگری نیز می باشد. Blaze Video Magic Pro نرم افزاری قدرتمند برای تبدیل فرمت فایل های تصویری و جداسازی صدا از روی فایل های ویدئویی است. این نرم افزار قادر است کلیه فایل های تصویری، صوتی و ویدئویی را به تمامی فرمت های رایج ویدئویی تبدیل کند.این نرم افزار قابلیت دریافت فایل های ویدئویی با فرمت های RM, RMVB,AVI, WMV, ASF, MPG و تبدیل آن ها به فرمت هایی مانند ASF و AVIاست.همچنین این نرم افزار قادر به فشرده سازی فایل های ویدئویی با فرمت های مختلف نیز هست.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
تبدیل فرمت فایل های تصویری
پشتیبانی از فرمت های ورودی MPG, MPEG, MPE, M1V *MPV2, MP4, 3GP, FLV
RM, RMVB, AVI, WMV, ASF, DAT, MOV, VOB
قابلیت جداسازی صدا از روی فایل های ویدئویی
قابلیت فشرده سازی فایل های ویدئویی
تبدیل با سرعت و کیفیت بالا
امکان تبدیل دسته ای فایل ها
و...

راهنمای نصب و رجیستر کامل نرم افزار:
1- اتصال خود را حتما از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
2- در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید.
3- پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Serial از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل متنی درون پوشه، اقدام به اجرای آن نمایید.
4- در صفحه ی باز شده نام و سریال را در کادر های خواسته شده در برنامه وارد کنید.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد