عکس های Hillary Duff

سری چهارم تصاویر زیبا و جدید Hillary Duff بیوگرافی

بیوگرافی کوتاه هیلاری داف

هیلاری داف در ۲۸ سپتامبر ۱۹۸۷ در شهر هوستون ایالت تگزاس به دنیا آمد. او دومین فرزند رابرت ارهارت داف (Robert Erhard Duff) است. پدر او صاحب یک فروشگاه زنجیره‌ای می‌باشد و مادرش سوزان کالین (Susan Colleen) خانه‌دار است. او همچنین یک خواهر بزرگتر به نام «هیلی» دارد که او نیز بازیگر و خواننده است. مادر هیلاری او را تشویق کرد تا همراه خواهرش هیلی در کلاسهای بازیگری شرکت کند. آنها موفق شدند تا در تئاترهای محلی گوناگونی نقشهایی را برای بازی به عهده بگیرند و وقتی در سن ۶(هیلاری) و ۸ (هیلی) بودند در اجرای بالهٔ فندق شکن در شهر سن‌آنتونیو شرکت کردند. از آن پس علاقهٔ بسیاری به بازیگری پیدا کردند و راه آموختن بازیگری حرفه‌ای را در پیش گرفتند. آنها به همراه مادرشان به کالیفرنیا سفر کردند تا راه بازیگری را در پیش بگیرند اما پدرشان همچنان در تگزاس باقی ماند تا کار خود را از دست ندهد. بعد از سالهای متوالی و قراردادهای متفاوت آنها موفق شدند تا در چند سریال تلویزیونی بازی کنند.

___________________________________________________________

برای دیدن تصاویر در اندازه واقعی بر روی عکس کلیک راست کرده و گزینه (Save Image As) را انتخاب کنید و در داخل کامپیوترتان مشاهده نمائید.



                ادامه تصاویر در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی همسر مهدی پاکدل می باشد که در تاریخ ۱۳ اسفند ماه 1389 با هم ازدواج کردند. بهنوش طباطبایی دارای مدرک لیسانس کامپیوتر می باشد و با گذراندن یک دوره در کلاس های بازیگری آقای کشن فلاح در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران وارد عرصه‌ی بازیگری شد. بهنوش طباطبایی اولین تجربه بازیگری اش با سریال کوی دامون در سال 1378 بوده است و با سریال مسافری از هند شهرتش را به دست آورد.
بهنوش طباطبائی

                ادامه تصاویر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

ستاره اسکندری

ستاره اسکندری (»متولد۱۳۵۳ در تربت حیدریه) بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است. شهرت او بیشتر به خاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی است که آنرا از سال ۱۳۷۳ شروع کرده، مخصوصا مجموعه نرگس که بعد از درگذشت پوپک گلدره نقش نرگس را در آن بازی می‌کرد. وی برنده جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره تاتر فجر ۱۳۷۹ برای بازی در نمایش «سعادت لزران مردمان تیره‌روز» شده است.

ستاره اسکندری

                ادامه تصاویر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

مهناز افشار

aksdoni Jalalpic funpatugh com%20(1) 3 عکس جدید و دیدنی از مهناز افشار

مهناز افشار

aksdoni Jalalpic funpatugh com%20(2) 3 عکس جدید و دیدنی از مهناز افشار

عکس, عکس بازیگران, عکس جدید مهناز افشار, مهناز افشار, مهناز افشار بازیگر ایرانی, مهناز افشار در سال ۹۱, گالری عکس مهناز افشار

aksdoni Jalalpic funpatugh com%20(3) 3 عکس جدید و دیدنی از مهناز افشار

جدیدترین عکس مهناز افشار, دوستداران مهناز افشار, زندگینامه مهناز افشار, سایت جلال پیک, سایت عکس بازیگران, سایت مهناز افشار, سن مهناز افشار

aksdoni Jalalpic funpatugh com%20(4) 3 عکس جدید و دیدنی از مهناز افشار

جشنواره ورزشهای بومی در روستای ابیانه ویژه

اولین جشنواره ورزشهای بومی محلی در 4رشته دال پلان، هفت سنگ، سوارکاری و بازی های بومی محلی، روزهای پنجشنبه و جمعه در روستای ابیانه در 40 کیلومتری شمال غربی نظنز واقع در استان اصفهان برگزار شد.



                ادامه تصاویر در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

نقاشی هایی از هنرمندان هالیوود

نقاشی هایی از هنرمندان هالیوود


                ادامه تصاویر در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...

تصاویر غیراخلاقی و نیمه برهنه در نمایشگاه مبلمان بوشهر+تصاویر

به گزارش فریاد جوان، در نمایشگاه مبلمانی که توسط گروه نمایشگاهی نمادین تصویر کیش در محل نمایشگاه بین المللی بوشهر برگزار شد ، شاهد تصاویری بودیم که به هیچ عنوان قابل دفاع نیست .
متاسفانه شرکت نمایشگاه های بین المللی بوشهر به مدیرعاملی خانم ماحوزی به مامنی برای اعضای ستاد میرحسین موسوی در استان بوشهر تبدیل گشته و تاکنون مسائلی در آن رخ داده که نمونه آن در نمایشگاه اخیر مشاهده شد .
البته هنوز مشخص نیست تا چه زمانی این افراد به این هنجارشکنی ها ادامه خواهند داد و سکوت مسئولین استان تا کی در مقابل اقدامات آنان ادامه خواهد داشت .



                ادامه تصاویر در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...

عکسهایی از شینیون های زیبای مو

عکسهایی از شینیون های زیبای مو

عکسهایی از شینیون های زیبای مو



        ادامه تصاویر در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

عکس های جدید نیوشا ضیغمی و خواهرش روشا

عکس های جدید نیوشا ضیغمی و خواهرش روشا

aksdoni Jalalpic funpatugh com%20(1) عکس های جدید نیوشا ضیغمی و خواهرش روشا

                ادامه تصاویر در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

قلم تشخیص رنگ شدگی اتومبیل

قلم تشخیص رنگ شدگی اتومبیل 1848

قیمت: 200,000 ریال       

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل

حتی شما که فقط یکبار قصد خرید اتومبیل دارید ! به یک وسیله تشخیص رنگ شدگی اتومبیل نیاز دارید.
یکی ازمهمترین قسمتهای اتومبیل که باید از سلامت کامل برخوردار باشد بدنه آن است .درگذشته اینکار به صورت تجربی و با حدس و گمان انجام می شد که طبیعتا درصد خطا بسیار بالا بود ولی هم اکنون با این وسیله بسیار دقیق و حساس هر فردی بدون نیاز به تخصص به راحتی و در کمتر از 10 دقیقه می تواند قسمتهای مختلف بدنه اتومبیل را از لحاظ رنگ شدگی تست و کارشناسی نماید ، بنابراین افرادی که از این دستگاه استفاده می کنند در هنگام خرید اتومبیل دیگردچار شک و تردید نخواهند شد و با اعتماد بنفس بالاتری در معامله اتومبیل شرکت نموده و تخفبف خواهند گرفت .

این پکیج دارای گارانتی بوده و تمامی امکانات اعلام شده موجود و قابل استفاده میباشد و در صورت عدم تطابق کالا با نوشته های فوق خریدار امکان مرجوع کردن کالا و دریافت کل مبلغ پرداختی خود را خواهد داشت .


برخی از امکانات و قابلیتها:

  • درجه تشخیص اندازه رنگ در تمام سطوح خودرو
  • کاربرد بسیار آسان
  • مدت زمان مصرف این محصول مادام العمر میباشد
  • کم حجم ( مقداری از خودکار بزرگتر )
  • پرداخت وجه به مامور پست - تحویل 3 الی 5 روز کاری
  • جهت ارسال محصول نوشتن کد پستی 10 رقمی در انتهای آدرس الزامی است
  • سفارش محصول