نرم افزار تبدیل فرمت مشهور mkvبه فرمت های دیگر 4Easysoft MKV Con

4Easysoft-MKV-Converter-3.2.20.jpg
فیلم هایی که در دنیای اینترنت وجود دارند و ما مشاهده می کنیم فرمت های گوناگونی دارند . یکی از مشهورترین این فرمت ها mkv می باشد که بسیار محبوب نیز هست . چرا که فرمت mkv آن دسته از فیلم هایی هستند که کیفیت بالا و حجم کمی دارند و کاملا مناسب برای دانلود می باشند . آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که فیلم های خود را به این فرمت محبوب تبدیل نمایید ؟ در این رابطه از چه نرم افزاری استفاده می کنید ؟ .این بار نیز در ادامه نرم افزاری را معرفی می کنیم که با آن به آسانی می توانید فایل ویدئویی خود را به فرمت mkvو بلعکس تبدیل نمایید .
4Easysoft MKV Converter یک نرم افزار بسیار کاربردی و محبوب در زمینه ی تبدیل فرمت فایل ها خصوصا فرمت مشهور mkv می باشد .این نرم افزار کاربردی قادر است فرمت مشهور mkv را به فرمت های رایج مانند MP4, AVI, 3GP, FLV, Divx, MP3, M4A, WMA تبدیل کند .  به طور کلی یک نرم افزار Converter خوب باید دارای دو ویژگی اساسی باشد: اولآ کیفیت فایل ویدیویی مورد نظر پس از انجام عملیات تبدیل نباید افت چندانی داشته باشد که این یکی از مهمترین ویژگی های یک نرم افزار تبدیل کننده خوب به شمار میرود. ثانیآ: نرم افزار Converter مورد نظر باید از سرعت مناسبی در هنگام انجام عملیات تبدیل فرمت برخوردار باشد. اگر نرم افزاری این دو مزیت را داشته باشد می توان آن را جز نرم افزار های Converter خوب به شمار آورد .  4Easysoft MKV Converter دارای تنظیمات بسیار غنی می باشد کا قادر است فایل خروجی را با بهترین کیفیت به شما تحویل دهد . می توانید با این نرم افزار قسمتی از فایل ویدویی را حذف کنید . از ویدئو عکس بگیرید .4Easysoft MKV Converter  قابلیت های متنوعی دارد که آن را از سایر نرم افزارهای مبدل جدا می سازد.
ادامه مطلب ...

نرم افزار تبدیل نوارهای ویدیویی قدیمی به دیسکهای نوری جدید Hones


Honestech VHS to DVD v4.0.25 [www.MihanDownload.com].jpgمطمئنآ اکثر شما دستگاه پخش ویدیو را میشناسید. تا حدودی میتوان این دستگاه را جز اولین دستگاههای پخش فیلم خانگی دانست. همانطور که میدانید این دستگاه ها قادر بودند تا با اتصال به تلویزیون فیلم مورد نظر را پخش کنند که البته این فیلم ها بر روی نوارهای ویدیویی ذخیره شده بود و باید اول نوار را در دستگاه ویدیو قرار می داد تا بتوان آن را مشاهده نمود در واقع میتوان دستگاه ویدیو را نوعی پلیر برای این نوارهای ویدیویی دانست. با روی کار آمدن دیسک های نوری به طور کلی فیلم های ویدیوی از رده خارج شد زیرا این دیسک ها علاوه بر مزیتهای بسیار فراوان، دارای دو ویژگی بارز نسبت به نوارهای ویدیویی بودند و آن دو ویژگی شامل یک اندازه ی بسیار کوچک در مقابل یک نوار ویدیو و دوم فضای بسیار زیاد برای ذخیره سازی اطلاعات و فیلم مورد نظر. این دو مزیت برتر سبب شد تا دیگر کمتر کسی به سراغ ویدیو و نوارهای ویدیویی برود. اما در این میان هنوز هم افرادی هستند که فیلمهای بسیار قدیمی مانند فیلم های خانوادگی را داشته باشند و به ناچار برای دیدن آنها از دستگاه ویدیو استفاده کنند. امروز با پیشرفت فناوری این مشکل هم بر طرف شده و ما امروز  نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است فیلمهایی را که بر روی نوارهای ویدیویی ذخیره شده اند را به فیلم های قابل پخش در دستگاهای پخش خانگی جدید مانند سی دی و دی وی دی پلیرها تبدیل کند.
نرم افزار Honestech VHS to DVD به شما کمک میکند تا فیلمهای قدیمی خود را که تاکنون به صورت یک نوار ویدیویی از آن نگه داری کرده اید را با کیفیتی مناسب بر روی یک دیسک نوری ذخیره کنید تا بتوانید از این طریق فیلم مورد نظرتان را در دستگاهای پخش خانگی جدید و نیز رایانه مشاهده نمایید. شاید با خود فکر کنید که حتمآ برای انجام اینکار نیازمند به داشتن دستگاه جانبی خاصی دارید که قیمت بالایی دارد، اما باید بگوییم که اینطور نیست زیرا شما با همان دستگاه معمولی پخش فیلمهای VHS هم میتوانید اینکار را انجام دهید! در واقع کافیست نوار ویدیویی فیلم مورد نظر را در دستگاه ویدیو قرار داده و سپس توسط کابل مخصوص آن را به رایانه شخصی خود متصل کنید و پس از آن با استفاده این نرم افزار و قرار دادن یک سی دی و یا دی وی دی خام در DVD Writer یا CD Writer رایانه می توانید فیلم را بر روی دیسک مورد نظرتان رایت کنید. البته اینکار ساده ترین قابلیت این نرم افزار است زیرا شما میتوانید با کمک آن مانند فیلمهای DVD امروزی منوها و افکتهای مختلف را به فیلم اضافه کنید تا در هنگام پخش در دستگاههای خانگی آنها را تماشا کنید و از آنها استفاده نمایید. همچنین میتوانید فقط موسیقی نوار VHS را از آن استخراج کنید که اینکار مخصوص موزیک های تصویری است که بر وری نوارهای ویدویی ذخیره شده اند.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
ادامه مطلب ...

برش فایل های ویدئویی با سرعت و کیفیت بالا توسط نرم افزار قدرتمند


برش فایل های ویدئویی با سرعت و کیفیت بالا توسط   نرم افزار قدرتمند Zealot All Video Splitter 4.0در حال تماشای فیلم هستید و قسمتی از آن توجه شما را به خود جلب می کند. در قسمتی از یک فیلم تصویر شما به نمایش در می آید و می خواهید آن قسمت را در گوشی موبایل خود ذخیره کنید. این ها تنها چند مورد هستند که نیاز شما به نرم افزارهای برش فیلم را بیان می کند. نرم افزارهای متعددی برای این کار طراحی شده اند که نیاز شما را برای این کار برطرف می کنند. اما بسیاری از این برنامه ها با کمبودهایی همراهند. در این قسمت به معرفی یکی از این نرم افزارها می پردازیم که قدرت بالایی در برش فایل های ویدئویی در اندازه های گوناگون دارد.
نرم افزار Zealot All Video Splitter ابزاری است که به کمک آن قادر خواهید بود تا فایل های ویدئویی با فرمت های AVI, WMV, ASF, MPEG را به قطعات کوچک تری تبدیل کنید. توسط این نرم افزار قدرتمند خواهید توانست فرمت های ویدئویی اشاره شده در بالا را بر اساس بازه های زمانی و یا قسمت هایی که خودتان می خواهید را برش بدهید. این نرم افزار می تواند فایل های ویدئویی با حجم بالا را با سرعت بالا به قطعات کوچک تر تقسیم کند که این یکی از مشخصه های مهم این گونه نرم افزارهاست. از دیگر ویژگی هایی که برای انتخاب نرم افزارهای برش فیلم باید مورد توجه قرار گیرد، پشتیبانی آن نرم افزار از فایل های حجیم و طولانی است. شما به راحتی می توانید فایل های بزرگ تا سقف دو گیگابایت را با این نرم افزار مفید برش بدهید. این نرم افزار از محیط کاربری ساده ای برخوردار است و تمامی کاربران خواهند توانست بدون داشتن مهارت خاص، به راحتی از آن استفاده نمایند.  این نرم افزار از فرمت ویدئویی DivX نیز پشتیبانی می کند. در واقع شما می توانید فایل های ویدئویی خود را با این نرم افزار به دو روش انتخاب توسط کاربر و انتخاب توسط نرم افزار به قطعات دلخواه برش دهید. با قطعه کردن فایل های ویدئویی توسط این نرم افزار، شاهد هیچ گونه کاهش کیفیت نخواهید بود. این نرم افزار می تواند ویدئوهای شما را با سرعت بسیار بالایی برش بدهد.
سایر ویژگی های این نرم افزار را در ادامه مطلب بخوانید.
ادامه مطلب ...

نرم افزار آسان و سریع بریدن فیلم و فایلهای ویدیویی Speed Video S


Speed Video Splitter v4.3.24 [www.MihanDownload.com].jpgامروزه بیشترین وقت افراد صرف تماشای فیلم های مختلف سینمایی و تلویزیونی میشود و هر فرد با معمولی ترین سرعت اینترنت میتواند فیلم های سینمایی روز جهان را از اینترنت دریافت کند. به همین منظور سایتهای بسیار زیادی وجود دارند که فیلم های جدید را برای دانلود قرار می دهند. فیلم هایی را که معمولآ اینگونه سایتها برای دریافت افراد قرار میدهند به صورت یکپارچه هستند یعنی قسمت اول فیلم به قسمت دوم آن چسبیده است که این موضوع دارای مزیتها و معایبی میباشد. مزیت آن این است که بیننده، فیلم را به طو کامل و بدون وقفه نگاه میکند یعنی  بعد از اینکه نیمی از فیلم را تماشا کرد نیازی نیست برای مشاهده نیمه دوم آن اقدام به پخش قسمت دوم فیلم نماید اما عیب بزرگ آن این است که فیلم مورد نظر را نمیتوان بر روی سی دی رایت نمود تا بتوان آن را در دستگاه های پخش خانگی تماشا کرد زیرا فیلم به طور یکپارچه بوده و از ظرفیت یک سی دی بیشتر است در نتیجه باید فیلم مورد نظر را به دو قسمت تقسیم نمود تا بتوان آن را بر روی دو سی دی رایت کرد. از همین رو امروز  نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به شما در این زمینه کمک بسیار زیادی خواهد کرد.
نرم افزار Speed Video Splitter قادر است تا با بهترین کیفیت قسمتهای دلخواه از فیلم و یا فایلهای ویدیویی مورد نظر شما را جدا کند. این نرم افزار یکی از سریعترین و بهترین نرم افزارهایی است که تا به حال در زمینه بریدن فایلهای ویدیویی ساخته شده است زیرا از محیط بسیار ساده ای برخوردار بوده و کاربر به راحتی میتواند با آن کار کند. شما برای اینکه بتوانید قسمتهای مورد نظرتان را از فیلم جدا کنید نیازی نیست که تنظیمات خاصی را انجام دهید بلکه فقط با مشخص نمودن زمانهای مورد نظرتان میتوانید اقدام به بریدن قسمتهای دلخواه کنید. این نرم افزار کاربرد بسیار زیادی در تبدیل فیلمهای دی وی دی به وی سی دی دارد زیرا به دلیل یکپارچه بودن فیلم DVD نمیتوان آن را بر روی یک دیسک CD رایت نمود بلکه ابتدا باید فیلم مورد نظر به دو قسمت تقسیم نمود تا حجم آن با ظرفیت سی دی مقایرت داشته باشد که اینکار را به آسانی میتوان با کمک این نرم افزار انجام داد. فرمتهایی را که شما می توانید وارد نرم افزار کنید شامل AVI, Divx, xDiv, MPEG-4, mpeg, vcd, svcd, dvd, wmv, asf, Quick Time, VOB, DAT میباشد که پس از بریدن قسمتهای دلخواه مجددآ میتوانید کلیپهای ساخته شده را در هر کدام از فرمتهای ذکر شده و با امکان ایجاد تغییرات در تنظیمات هر کدام از فرمتها ذخیره نمایید در واقع این نرم افزار پس از بریدن فیلم به نوعی عملیات تبدیل فرمت را نیز انجام میدهد که از این جهت کاربران به سایر نرم افزارهای Converter نیازی نخواهند داشت زیرا این نرم افزار خود به نوعی تبدیل کننده فایلهای تصویری هم میباشد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
ادامه مطلب ...

چسباندن فایل های ویدئویی به یکدیگر توسط Super Video Joiner 5.7.5


چسباندن فایل های ویدئویی به یکدیگر توسط Super Video Joiner 5.7.5ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که فیلم طولانی داشته، و می خواهید قسمت های اصلی آن را به صورت گلچین شده داشته باشید. شاید خواسته باشید فیلم دوستان و آشنایان خود در یک جشن را یکجا داشته باشید. در این مواقع شما به نرم افزار های چسباندن فایل های ویدئویی نیاز دارید. نرم افزار های متعددی توسط شرکت های مختلف تولید شده اند که می توانند پاسخگوی نیاز کاربران در ویرایش فیلم باشند. بسیاری از نرم افزارها هستند که با ابزارها و امکانات فراوان خود، بساری از نیازهای کاربر را در زمینه ویرایش فایل های ویدئویی رفع می کنند. در واقع شما می توانید با استفاده از این برنامه های ویرایش فیلم، تغییرات دلخواه را روی فیلم های خود پیاده سازی کنید. نرم افزارهایی نیز هستند که می توانند به رفع نیازهای کوچک کاربران بپردازند. در این قسمت نرم افزاری را به شما عزیزان معرفی می کنیم که کار اصلی آن اتصال فایل های ویدئویی به یکدیگر است.
نرم افزار Super Video Joiner یکی از نرم افزار هایی است که می تواند فیلم های شما را به یکدیگر متصل کند. در واقع به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا دو فایل ویدئویی را به یکدیگر متصل کنید. قابلیت این نرم افزار تنها در این مورد خلاصه نمی شود و کاربر قادر است تا فایل های تصویری خود را به فرمت های دیگر تبدیل کند. این نرم افزار دارای ابزارهایی مختص این کار نیز می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید فایل های تصویری با فرمت AVI, DivX, MPEG-1, MPEG-2 را به یکدیگر متصل نمائید. همچنین می توانید تعداد نامحدودی از فایل های ویدیویی را به لیست اضافه کنید. همچنین در صورت نیاز می توانید سفارش خود را مجددا تنظیم کنید. از دیگر امکاناتی که این نرم افزار مفید در اختیار شما قرار می دهد، امکان تنظیم نرخ فریم و اندازه فایل های ویدئویی است که به شما اجازه می دهد تا طبق نیاز و سلیقه خود آن ها را تغییر دهید. فرمت های ویدئویی VOB, DAT, WMV و ASF نیز در این نرم افزار پشتیبانی می شوند. در این نسخه شاهد تغییراتی همچون بروزرسانی ها و رفع اشکالات موجود در نسخه های قبلی برنامه هستیم. این نرم افزار محصولی از شرکت Witcobber Software بوده و در نسخه های مختلف ویندوز قابل اجرا می باشد.
اگر به نرم افزار برش فیلم های ویدئویی نیاز دارید، میتوانید از نرم افزار Boilsoft Video Splitter که در پست های قبل معرفی شده است استفاده نمائید. با کلیک روی نام این نرم افزار به صفحه معرفی و دانلود آن راهنمایی خواهید شد.
جهت خواندن متن کامل توضیحات این نرم افزار به ادامه مطلب بروید.
ادامه مطلب ...

نرم افزار حرفه ای تبدیل فرمت فایلهای ویدیویی به یکدیگر AVS Video

نرم افزار تبدیل فرمت نرم افزار مالتی مدیا نرم افزارویرایش فیلم

AVS Video Converter v6.4.1.416 [www.MihanDownload.com].jpgامروزه به دلیل استفاده های بسیار زیاد از انواع فرمتهای ویدیویی داشتن یک نرم افزار Converter قوی بسیار ضروری می باشد زیرا فرمتهای ویدیویی در انواع مختلف می باشند و دارای کاربردهای فراوانی هستند. مثلآ برخی از گوشی های موبایل فقط قادر به نمایش فرمت 3GP هستند که در اینصورت اگر فایل تصویری مورد نظر شما با فرمت AVI باشد گوشی قادر به پخش آن نخواهد بود مگر اینکه ابتدا شما فایل تصویری مورد نظرتان را توسط یک نرم افزار تبدیل کننده فایلهای ویدیویی به فرمت 3GP تبدیل کنید و سپس آن را به گوشی انتقال داده و اقدام به پخش آن نمایید و یا اکثر فرمتهای تصویری نظیر VCD و DVD که غالبآ به صورت فیلم هستند دارای حجم بسیار بالایی می باشند که موجب پر شدن حجم عظیمی از فضای هارد سیستم می گردد از همین رو بهتر است آنها را با یک نرم افزار مبدل مناسب به فرمتی کم حجم تر تبدیل کنیم. حتمآ شما هم در کامپیوتر خود از نرم افزار خاصی برای تبدیل فرمت فایلهای ویدیویی استفاده می کنید. همانطور که می دانید تا به حال نرم افزارهای مختلفی در این زمینه ساخته شده است که اکثر آنها دارای نقاط ضعف و قوت بسیار زیادی هستند. اما به طور کلی یک نرم افزار Converter خوب باید دارای دو ویژگی اساسی باشد: اولآ کیفیت فایل ویدیویی مورد نظر پس از انجام عملیات تبدیل نباید افت چندانی داشته باشد که این یکی از مهمترین ویژگی های یک نرم افزار تبدیل کننده خوب به شمار میرود. ثانیآ: نرم افزار Converter مورد نظر باید از سرعت مناسبی در هنگام انجام عملیات تبدیل فرمت برخوردار باشد. اگر نرم افزاری این دو مزیت را داشته باشد می توان آن را جز نرم افزار های Converter خوب به شمار آورد که البته نباید از سایر امکانات یک Converter چشم پوشی کرد. نرم افزار ی رابرایتان آماده کرده ایم که علاوه بر دو مزیت ذکر شده دارای امکانات دیگری نیز می باشد.
نرم افزار AVS Video Converter یک مبدل قدرتمند و بسیار حرفه ای در زمینه ی تبدیل فرمت فایلهای ویدیویی به شمار میرود زیرا تصویر فایل ویدیویی مورد نظر پس از انجام عملیات تغییر فرمت نسبت به تصویر فایل ویدیویی اصلی افت چندانی پیدا نخواهد کرد و بر خلاف نرم افزارهای مشابه عملیات تبدیل را در سریعترین زمان ممکن انجام میدهد. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فرمت فایلهای ویدیویی مورد نظرتان را تغییر دهید و سپس از فایل تصویری بدست آمده در محلهای مختف استفاده کنید. این نرم افزار قادر است تا فرمتهایی نظیر HD Video (inc. AVCHD, MPEG-2 HD and WMV HD), TOD, MOD, M2TS, AVI (DivX, Xvid, etc.), MP4 (inc. Sony PSP and Apple iPod), WMV, 3GP, QuickTime (MOV, QT), SWF, DVD, VOB, VRO, MPEG-1, 2, 4, H.263, H.264, Real Video, DVR-MS, MKV, FLV را بدون افت کیفیت و با سرعتی مناسب به یکدیگر تبدیل کند. علاوه بر این شما می توانید به صورت دلخواه تغییراتی را در تنظیمات فرمت مورد نظر خود ایجاد کنید تا باعث افزایش و یا کاهش کیفیت و حجم فایل تبدیل شده گردد. یکی دیگر از امکانات بسیار عالی این نرم افزار که در کمتر نرم افزار مبدلی می توان آنرا مشاهده نمود امکان بریدن قسمتی از فایل ویدویی و نیز امکان چسباندن دو فایل ویدیوی به یکدیگر می باشد. از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می توان به امکان قرار دادن افکت های بسیار زیبا و قشنگ بر روی فایلهای ویدیویی اشاره نمود.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
ادامه مطلب ...

نرم افزار مبدل حرفه ای و قدرتمند چند منظوره Tipard Total Media C

Tipard_Total_Media_Converter_v4.2.12_[www.MihanDownload.com].jpgامروزه به دلیل استفاده های بسیار زیاد از انواع فرمتهای صوتی و تصویری داشتن یک نرم افزار Converter قوی بسیار ضروری می باشد زیرا فرمتهای صوتی و تصویری در انواع مختلف می باشند و دارای کاربردهای فراوانی هستند. به عنوان مثال اکثر فرمتهای تصویری نظیر VCD و DVD که غالبآ به صورت فیلم هستند دارای حجم بسیار بالایی می باشند که موجب پر شدن حجم عظیمی از فضای هارد سیستم می گردد از همین رو بهتر است آنها را قبل از کپی در هارد با یک نرم افزار مبدل مناسب به فرمتی کم حجم تر تبدیل کنیم و سپس آنها را در هارد رایانه خود ذخیره نماییم. امروز  نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که مبدلی بسیار قدرتمند و چند منظوره در عرصه تبدیل فایلهای مالتی مدیا به یکدیگر میباشد.
نرم افزار Total Media Converter محصول شرکت معروف Tipard میباشد که در زمینه ساخت نرم افزار های مبدل از محبوبیت بسیار زیادی در میان افراد برخوردار است. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای مبدل است که دارای چندین قابلیت متفاوت میباشد. در واقع داشتن امکانات بسیار زیاد به نسبت حجم کم آنرا تبدیل به مبدلی پرطرفدار کرده است. زیرا شما با کمک این نرم افزار به راحتی میتوانید تمامی فرمتهای صوتی و تصویری را به یکدیگر تبدیل کنید. در ورژن جدید این نرم افزار تمامی فرمتهای مالتی مدیا که در حال حاضر در سراسر جهان کاربرد دارند گنجانده شده تا کاربر در هنگام کار با آن با مشکل رو به رو نشود و به سراغ مبدل دیگری نرود. البته همانطور که گفته شد این نرم افزار تنها یک مبدل فایلهای صوتی و تصویری نیست بلکه در آن امکاناتی از قبیل برش قسمتهای دلخواه از فیلم یا موزیک مورد نظر قرار دارد که میتوانید با کمک این ابزار قسمتهای دلخواه از فیلم یا موزیک های مورد نظرتان را برش دهید. همچنین با کمک قسمت دیگر این نرم افزار میتوانید دو یا چند فایل ویدیویی یا موزیک را به یکدیگر اتصال دهید و سپس با مشخص نمودن فرمت مورد نظر اقدام به ذخیره سازی آن نمایید. علاوه بر این میتوانید از افکتهای مختلفی که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد برای اضافه کردن به قسمتهای مختلف فیلم مورد نظر خود استفاده نمایید. از دیگر امکانات این نرم افزار بسیار خوب میتوان به امکان تبدیل فیلم های حجیم دی وی دی به فرمت های کم حجم ویدیویی نظیر MKV ، DivX و ... اشاره نمود که همراه با انجام عملیات تبدیل میتوانید زیر نویس فیلم را به آن اضافه کنید. همچنین با کمک قابلیت دیگر نرم افزار میتوانید کلمه یا جمله ی خاصی را قبل از عملیات تبدیل در قسمتی که نرم افزار همراه با ابزارهای نگارشی در اختیار شما قرار می دهد را بنویسید تا پس از پایان عملیات تبدیل بر روی قسمت مورد نظر از فیلم حک شود. این نرم افزار را میتوان جز بهترین نرم افزارهای تبدیل کننده دانست و قطعآ دارای امکانات و قابلیتهای بسیار زیاد دیگری میباشد که توضیح آنها در اینجا امکانپذیر نبوده و شما در صورت کار با آن به راحتی می توانید متوجه امکانات فوق العاده آن شوید زیرا نرم افزار از محیط بسیار ساده ای برخوردار است.
دانلود نرم افزار و مشاهده تمام فرمتهای پشتیبانی شونده در ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار میکس و مونتاژ و ویرایش فایل های ویدئویی Corel V

مواقعی که نیاز به کار حرفه ای با یک فایل ویدئویی داشته باشیم این سردرگمی ایجاد می شود که از چه نرم افزاری استفاده کنیم ؟ چه نرم افزاری قدرتمندترین نرم افزار در این زمینه می باشد؟ چه ویژگی هایی دارد؟ با آن می تواند چه کارهایی انجام داد؟ و سوالاتی دیگر که در ذهن کاربران ایجاد می شود . میهن دانلود به این نیاز کاربران پاسخ داده است و می توانید در ادامه جواب این سوالات و بسیاری دیگر از سوال هایی که در ذهن شماست ، دریافت نمایید . همانطور که می دانید برای کار با فایل های ویدئویی نرم افزارهای گوناگونی وجود دارند و هر کدام ویژگی کارایی خاص خود را دارد که ممکن است نرم افزار دیگر فاقد آن باشد . اما همه ی ما دوست داریم در این زمینه بهترین نرم افزار را نصب کنیم . نرم افزاری که همه ی ویژگی هایی یک برنامه ی ویرایش ویدئوی کامل  را دارا باشد و با داشتن آن در رایانه مان نیاز به نصب نرم افزارهای دیگر در این زمینه نداشته باشیم . در ادامه بهترین نرم افزار کار با فایل های ویدئویی را به کاربران خود معرفی می کند .
Corel VideoStudio Pro X3 نام این برنامه ی بسیار قدرتمند است که امکانات بسیار بالایی را برای ویرایش و به طور کلی کار با فایل های ویدئویی در اختیار کاربر قرار می دهد . با این نرم افزار قدرتمند می توانید فیلم هایتان را ویرایش کنید و یا حتی فیلم بسازید . البته این را هم بدانید که محیط برنامه بسیار مناسب و آسان است و نگران یادگیری آن نباشید .در محیط Express Edit کلیپ های ویدویی خود را می توانید مونتاژ کنید . در این قسمت ابزاهای حرفه ای در اختیار کاربر قرار گرفته است . سرعت کار این برنامه بسیار بالاتر از نرم افزار های مشابه است و در حدود 2 برابر ورژن قبلی خود می باشد.پس نگران سرعت نباشید . هر طرحی که در ذهن خود داشته باشید را می توانید در این برنامه پیاده کنید . قسمت های مختلف یک فایل ویدئویی را ویرایش کنید . متن اضافه کنید . کیفیت را تغییر دهید . سایز فایل ویدویی را بالا و پایین بیاورید و بسیاری امکانات دیگر که همگی در این برنامه ی قدرتمند تعبیه شده اند .همچنین می توانید عکس هایی که در رایانه تان دارید را با ی فایل صوتی ترکیب کنید و با امکانات موجود در برنامه آن را مدیریت کنید و فایل خروجی را با هر فرمتی که دوست داشتید ذخیره کنید . باید بگوییم Corel VideoStudio Pro X3 در حال حاظر قدرتمند ترین و بهترین نرم افزار کار با انواع فایل های ویدئویی می باشد که همه برای کاربرانی که چیز زیادی از این نرم افزار نمی دانند مناسب است و هم برای کسانی که در این زمینه حرفه ای کار می کنند . می توانید نسخه ی کامل این برنامه را به همراه keygen آن به صورت رایگان از میهن دانلود دریافت نمایید .

توضیحات کامل تر و ویژگی های برنامه در ادامه ی مطلب موجود است .
ادامه مطلب ...

نرم افزار تبدیل فرمت تمام فایلهای مالتی مدیا به یکدیگر Aiseesoft

Aiseesoft_Total_Media_Converter_5.2.20_[www.MihanDownload.com].jpgامروزه به دلیل استفاده های بسیار زیاد از انواع فرمتهای صوتی و تصویری داشتن یک نرم افزار Converter قوی بسیار ضروری می باشد زیرا فرمتهای صوتی و تصویری در انواع مختلف می باشند و دارای کاربردهای فراوانی هستند. به عنوان مثال اکثر فرمتهای تصویری نظیر VCD و DVD که غالبآ به صورت فیلم هستند دارای حجم بسیار بالایی می باشند که موجب پر شدن حجم عظیمی از فضای هارد سیستم می گردد از همین رو بهتر است آنها را قبل از کپی در هارد با یک نرم افزار مبدل مناسب به فرمتی کم حجم تر تبدیل کنیم و سپس آنها را در هارد رایانه خود ذخیره نماییم. امروز نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که مبدلی بسیار قدرتمند و چند منظوره در عرصه تبدیل فایلهای مالتی مدیا به یکدیگر میباشد.
نرم افزار Total Media Converter محصول شرکت معروف Aiseesoft میباشد که در زمینه ساخت نرم افزار های مبدل از محبوبیت بسیار زیادی در میان افراد برخوردار است. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای مبدل است که دارای چندین قابلیت متفاوت میباشد. در واقع داشتن امکانات بسیار زیاد به نسبت حجم کم آنرا تبدیل به مبدلی پرطرفدار کرده است. زیرا شما با کمک این نرم افزار به راحتی میتوانید تمامی فرمتهای صوتی و تصویری را به یکدیگر تبدیل کنید. در ورژن جدید این نرم افزار تمامی فرمتهای مالتی مدیا که در حال حاضر در سراسر جهان کاربرد دارند گنجانده شده تا کاربر در هنگام کار با آن با مشکل رو به رو نشود و به سراغ مبدل دیگری نرود. فرمتهایی را که این نرم افزار قادر است تا از آنها پشتیبانی کند شامل:
Support Input File Formats:
Video: MPG, MPEG, MPEG 2, VOB, DAT, MP4, M4V, TS, RM, RMVB, WMV, ASF, MKV, AVI, 3GP, 3G2, FLV, SWF, MPV, MOD, TOD, QT, MOV, DV, DIF, MJPG, MJPEG
Audio: MP3, MP2, AAC, AC3, WAV, WMA, M4A, RM, RAM, OGG, AU, AIF, AIFF, APE, FLAC, NUT
HD Video: HD TS, HD MTS, HD M2TS, HD MPG, HD MPEG, HD MP4, HD WMV, QuickTime HD MOV, HD H.264, HD RM

Support Output File Formats:
Video: MPEG-4, H.264/MPEG-4 AVC, MOV, M4V, AVI, DivX, XviD, ASF, WMV, MPEG-1, MPEG-2, 3GP, 3GPP, MKV, FLV, SWF, VOB, DV, Super VCD(NTSC, PAL, SECAM), VCD(NTSC, PAL, SECAM) , DVD(NTSC, PAL, SECAM)
Audio: AAC, AC3, AIFF, AMR, AU, FLAC, MP3, M4V, MP2, OGG, WAV, WMA
HD Video: HD H.264, HD AVI, HD MPG, HD TS, HD WMV, HD MPEG 4, HD MOV, HD ASF
Image: JPEG, GIF, BMP

Support Devices:
- iPod, iPod Touch, iPod Touch 2, iPod Nano, iPod Nano 4, iPod Classic
- iPhone, iPhone 3G, Apple TV
- PSP, PS3
- Wii, Zune, Zune 2, Xbox, Xbox 360
- Google Phone, Sony Walkman, Archos, Creative Zen, iRiver, BlackBerry, BlackBerry Storm, BlackBerry Bold, Palm Pre, Motorala, LG, Sony Ericsson, Mobile Phone, etc.
می باشد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ... ادامه مطلب ...

دانلود رایگان ورژن جدید قدرتمندترین نرم افزار رایت دنیا Nero Mul

Nero Multimedia Suite 10_www.MihanDownload.com.jpgامروزه هنگامی که بحث رایت سی دی و دی وی دی مطرح می شود اولین نرم افزاری که به ذهن می رسد نرم افزار قدرتمند نرو می باشد . این برنامه کاملترین نرم افزار رایت می باشد که سابقه ی درخشانی دارد و یکی از نرم افزارهای اصلی و مورد نیاز همه ی کاربران به حساب می آید . معمولا اکثر کاربران رایانه پس از نصب ویندوز نرم افزار Nero را نیز نصب می کنند . این برنامه همانطور که می دانید از اهمیت بالایی برخوردار است . جدیدترین نسخه ی این برنامه ی قدرتمند و پرطرفدار را میهن دانلود برای دانلود کاربران خود قرار داده است تا دیگر در امر رایت سی دی و دی وی دی بی نیاز از نصب برنامه ای جانبی باشید .
شاید اکثر شما تنها از قسمتهای  Data (جهت رایت انواع فایل بر روی دیسک) ، Audio (جهت رایت انواع موسیقی بر روی دیسک) ، Video (جهت رایت انواع فیلم بر روی دیسک) و چند قسمت دیگر نرم افزار Nero استفاده کنید اما جالب است بدانید رایت دیسک تنها یکی از امکانات این نرم افزار می باشد، زیرا شما با استفاده از آن می توانید فیلم های خود را به صورت DVD جهت پخش در دستگاههای خانگی تهیه کنید که در حین ساخت فیلم قادرید تا ویرایشهایی را به دلخواه در آن ایجاد کنید مثلآ صفحه ی اول آن را خود تغییر دهید و یا زیر نویس فیلم را هم به آن اضافه کنید و بسیاری امکانات دیگر. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید تمام فایل های ویدیویی ، صوتی و تصویری موجود در رایانه را پخش کنید زیرا این نرم افزار دارای یک پلیر بسیار قدرتمند بوه که می توانید تمام فرمتهای فیلم ، موزیک و عکس را پخش کند که از این جهت هم شما را بی نیاز به داشتن نرم افزارهایی همچون پلیر و نرم افزار نمایش عکس می نمایید. علاوه بر این شما می توانید با کمک این نرم افزار عکس های مورد نظرتان را به صورت یک آلبوم بسیار زیبا و قشنگ در آورده و سپس آنرا بر روی دیسک جهت نمایش در دستگاهای مختلف آماده کنید. از امکانات  دیگر این نرم افزار بسیار عالی میتوان به امکان تهیه نسخه پشتیبان از هارد اشاره نمود که شما می توانید پس از اینکار فایل بدست آمده را در فرمتهای مختلف جهت رایت بر روی انواع دیسک تهیه کنید و یا سی دی ها صوتی مورد نظرتان را با بهترین کیفیت بر روی هارد ذخیره نمایید. این نرم افزار دارای امکانات بی شمار دیگری می باشد که توضیح هر کدام از آنها در اینجا امکانپذیر نبوده و مطمئنآ شما در صورت کار با آن با تک تک این امکانات آشنا می شوید و از آنها استفاده می کنید.

توضیحات کامل تر و ویژگی های برنامه در ادامه ی مطلب موجود است .
ادامه مطلب ...